Noen bilder fra Amsterdam

På onsdag rett etter jobb måtte jeg og Stian ta bussen til stavanger slik at vi kunne rekke flyet torsdagen til Amsterdam. bussen gikk rett etter 5 og vi var remme ved ti-tiden. natten tilbrakte vi på Rica Park hotell stavanger og jammen var det ikke deilig å våkne opp etter klokken 4 og uten og ha en helt frenilsk katt spinnende rundt i leiligheten.

Nina og moren til Stian har vært utrolig snille som har sett etter kattene mens vi har vært borte, det setter vi veldig pris på!!

Vi møtte opp morgentrøtte på Sola flyplass klokken 8, flyet skulle gå rundt ti tiden. uheldigvis gikk det ikke før tre timer senere noe som førte til at vi mistet noe av opplegget i amsterdam som var planlagt for oss. denne turen dro vi nemlig med jobben til Stian, og da hadde jo de ordna med alt!! Utrolig luksus! Stian har aldri vært på noen av turene i regi med jobben så han (og jeg) trodde ikke at det var så mye som var inkludert, men der viste det seg at vi tok feil :) Vi hadde ekstra tatt og meldt oss på middag fredag og sykkeltur samme dagen, og ellers var alle måltidene inkludert og også et besøk i Keukenhof-parken med alle sine vakre tulipaner og andre nydelige blomster og kanal-turer.

Tok en del bilder, de fleste egentlig fra blomsterparken, det var utrolig fint der. vi dro ditt rett etter at flyet landet, men været var litt kjølig i Amsterdam så frøys litt når vi gikk rundt der.

Her kommer bare noen få av alle de bildene jeg tok fra parken. vi var heldige som fikk det med oss for de skulle stenge parken om en ukes tid slik jeg forsto det.

Utrolig masse fine tulipaner!

Nydelig farger!

Var også en nydelig dam der og svaner :)

De hadde også mange store utstillinger av snitt-blomster og en stor orkidee-utstilling. jeg knipset i vei og tror jeg fremover skal dele ett bilde med dere hver dag :) Skal hvertfall prøve på det! de hadde masse fine vaser og oppsettninger som jeg likte veldig godt, så bare gled der!

Flere bilder fra de andre dagene kommer også selvfølgelig etterhvert!

Men i morgen er det 17. mai og jeg er deppa som alltid over at jeg ikke har bunad :s håper mamma kan begyne å sy en til høsten, det hadde vært veldig bra!
Har heller ikke kjøpt noen klær og ha på meg for anledningen så må vel egentlig bare lete i skapet og se hva jeg finner. tror dette er første året jeg ikke har kjøpt noe nytt til 17. mai eller hatt det klart så er egentlig utrolig kjipt!!

Men i morgen skal vi spise brunsj hos moren og faren til Stian også hvis været tillater det tusler vi ned på Nesttun før vi spiser middag hos svigers ved 5 tiden. større planer har vi ikke for dagen.

skal se om jeg kan finne frem 17 mai-båndet slik at kattene får puntet seg litt også!!!

Ha en fin kveld og en strålende 17 mai!!