Siste oppdatering fra Pukhet!

Da er vi som sagt i Pukhet og her er det utrolig mye varmere enn i Chang Mai.

I går befant vi oss på stranden kanskje litt for lenge, for jeg ble röd som en hummer over hele kroppen! Stian gjorde jammen en dårlig smörejobb der ja! Men stranden her på Kata Beach var nydelig og jeg fikk lest ut den spennende boken jeg holdt på med - Rödstrupe av Jon Nesbö. Anbefalles! Har tilogmed fått stian til å legge unna ipoden litt slik at han kan lese den, emn regner med at han er ferdig med den innen kort tid. han leser så fort!

Vi hadde egentlig bare tenkt å väre en kort tid her i Pukhet å så ta ferjen over til Phi phi öyene, men valgte å bli en dag ekstra sånn at vi fikk litt mer tid med Jeanette. derfor tar vi heller ferjen over ditt i morgen!

Det er vel kanskje ikke så rart vi gleder oss til det i morgen? Bare se på de herlige bildene her og det fiiine vannet!

Siden jeg (og til dels stian) ble så solbrent i går på formiddagen tok vi det litt roligere på kvelden da vi dro til Patong for litt shopping :) vi kjöpte blant annet tre lommeböker hvorav to til meg derav en var av merket Guess. Ganske så billig var det også. Adidas sko fant jeg også, de ga jeg litt over 300 klr for for de var på salg i tilleg.

Hard Rock Cafe var vi også innom og plukket med oss den nödvendige suverniren för vi dro tilbake med tuktuk til Kata beach og spiste middag med Jeanette.

Vi lurer videre nå på om vi skal ta et fly fra Pukhet til Ko Samui når vi kommer tilbake fra Phi phi öyene, så skal se om vi kan bestille det flyet senere i kveld. deretter blir det nok natt-tog fra Surat thani til Bangkok för det er straka veien heimat.

Vi vurderte jo en tur til Vietnam men har nå egentlig slått det litt fra oss og tar da heller turen til Ko Samui for å få med oss mer strandliv/avslapping og se mer av Thailand når vi först er her.

Bildene fra Ko Samui gjör jo bare at man virkelig kan drömme seg bort :)

beklager at jeg ikke får lagt ut noen av våre bilder, men har ikke fått lagt de over på dataen til Jeanette enda. Skal pröve å få gjort det i kveld da vi skal opp til henen og spise pizza og kose oss ikveld når hun er ferdig på jobb.

I dag har vi tatt det veldig mye roligere i forhold til solen, vil ike bli mer solbrent nå. Derfor har vi ligget på to solstoler under parasoller på det store hotellet der Jeanette jobber :)   er superNICE her og bassengområdet er veldig stort og fint!!